Vyhľadávanie

ABRAHAM LINCOLN

03.06.2018 09:17

ABRAHAM  LINCOLN –  americký prezident

(1809 – 1865)

 

„Lepšie je mlčať a byť považovaný za hlupáka,

  než prehovoriť a odstrániť tým všetky pochybnosti.“
 

„Takt je schopnosť predstavovať druhých v takom svetle,

  v akom sa sami radi vidia.“


„Ak chceš poznať charakter človeka, daj mu moc.“

„Moja politika? Nikdy som nijakú nemal.

  Dbal som vždy na to,

  aby som podľa možnosti vyriešil čo najlepšie každodenné problémy.“

 

„Kráčam pomaly, ale nikdy nie smerom späť.“
 

„Otec ma učil pracovať, no neučil ma láske k práci.“


„Nikdy nehovor, že Boh je na našej strane,

  skôr sa modlite, aby sme my mohli byť na jeho strane.“

„Cigareta - páchnuca vňať z buriny,

  ktorá má na jednom konci oheň a na druhom blázna.“

 

„Sloboda bez poslušnosti je zmätok a poslušnosť bez slobody je otroctvo"

 

„Ľuďom nepomôžeme tým, že pre nich urobíme niečo,

  čo pre seba môžu urobiť sami.“


 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.