Vyhľadávanie

Alojz Hlina ma presvedčil ...

21.05.2018 07:00

(30. október 2017)

   Už niekoľko dní nachádzam v schránke rôzne tlačoviny na ohlupovanie voličov. Po dlhšom čase som sa pozrela aj na facebook  a čo nevidím? Alojz Hlina sa rozhovoril o absurditách Prešovského kraja. Neodolala som:

Alojz Hlina je v meste Presov:

27 október, 6:49:

"Absurdity Prešovského kraja:

1/ Najchudobnejší kraj, ale pravdepodobne najbohatší župan.

2/ Najmenšie investície v kraji, ale župan ako osoba je veľký investor – od liekov po solárne elektrárne.

3/ Najkresťanskejší kraj, ale župan žijúci s treťou ženou.

4/ Rómovia ako najväčší problém kraja, ale župan ako Superstar rómskych osád.

5/ Cesta medzi niektorými dedinami neprejazdná, ale cesta do koncovej obce, v ktorej má župan lovecké sídlo s novým asfaltovým povrchom."

   Čo na to poviete? Pridajme si ďalších kandidátov a ďalších ohováračov, nielen z Prešovského kraja, a už nám nepomôže ani Sedembolestná Panna Mária, ochrankyňa Slovenska.

   Viem, že vám už vŕta v hlave, o čom ma Alojz Hlina presvedčil. Prezradím vám to. Nepôjdem voliť. Už dlhé roky sa na to odhodlávam. Neviem, ako ináč by som tým hore dala najavo, že ich smiešne poupravované župy sú úplne zbytočné. A načo je nám toľko poslancov, o ktorých človek nič nevie, a ani nemá možnosť ich poznať. A ak už, tak z podobných hodnotení od dôležitého človeka, dôležitých ľudí – poslancov, predsedov strán a ich ďalších prisluhovačov.

 

Poznámka:

   Prv, kým niečo dám do novín, prečítam to niekomu z mojich známych. Po prečítaní tohto príspevku mi bolo povedané: „Čo vymýšľaš, vyber si človeka, ktorý sa ti páči, ktorému by si dopriala, aby zbohatol.“  Devana mi v jednom svojom príspevku (vo svojom blogu v Pravde radí, že sa treba pozerať do očí, lebo tie sú oknami do duše človeka. Ale čo už s takými … retušovanými!

 

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.