Vyhľadávanie

Braňo Dobšinský, skúste to so stranou Smer-SD

03.11.2018 10:04

Sobotné dialógy s Braňom Dobšinským boli pre niekoho úžasným zážitkom. Počúvať neomylného moderátora, ktorý psychicky deptá politika, ktorému nedovolí prejaviť názor, ba ani dokončiť vetu. Vrchol umenia moderátorského kumštu?

Pán Dobšinský si možno myslel, že čo tam po dialógoch, najviac zaberá taká opravdivá krčmová debata. Možno Slovenský rozhlas zistil, že je to skvelý reklamný ťah – dáme priestor Braňovi a on už vie, ako na poslucháča, ako ho pritiahnuť k rádiu. Bude sa hrať na hulváta! Lepšie slovo mi nenapadá. Akosi sa mi nechce veriť, žeby tým hulvátom bol aj v súkromnom živote.

Zaujímalo by ma, ako sa do Slovenského rozhlasu dostal, kto mu dával priestor, aby prezentoval seba a svoje názory, ktoré sú nezaujímavé, vytrhnuté z kontextu, potom cielene použité. Kto on vlastne je? Pôjde do politiky?

Podľa mňa, Braňo Dobšinský nebol žiariacou hviezdou na moderátorskom nebi. On bol iba meteor – „padajúca hviezda“, úlomok z vesmírneho telesa, ktorý na istý čas zažiari na oblohe. Ak nezhorí v atmosfére, zostane z neho drobný meteorit – kúsok niečoho, čo sa podobá na malý kamienok.

Aké jednoduché je človeka odpísať. V takej situácii je dobre mať priateľov. Kto sa ho ujme? Už som počula mená Igor Matovič a Richard Sulík. Poradila by som mu niečo iné, momentálne nepredstaviteľné, veď ak Boh dá, aj motyka vystrelí.

Mohol by to skúsiť so stranou Smer-SD. Šípka smeruje hore. Symboly majú neobyčajnú moc. Obyčajní ľudia, sú len obyčajní ľudia a tí majú problém prežiť. A Superman z SaS  má k obyčajnému človeku ďaleko.

Ešte taká malá poznámka na záver. Pán Fico je veriaci človek a vie odpúšťať. Aspoň si to myslím.

 

11. október 2018

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.