Vyhľadávanie

Čierny Peter Richarda Sulíka

04.04.2019 11:27

Doteraz bol pre mňa politik Peter Osuský iba menom. Pozrela som si nedeľnú debatu na Jednotke a neverila som vlastným ušiam. Pripadal mi ako Strýčko Sam, ktorý prišiel odkiaľsi z ďalekej Ameriky do dedinskej krčmy a pustil si jazyk na špacírku?

V dedinskej krčme majú pochopenie pre každého. Nech sa chlapec vyrozpráva, keď je mu ťažko na duši. Tak nejako to vyzeralo aj v debate na Jednotke. Mali pre neho pochopenie.

Prečítala som si jeho životopis a nevychádzala som z údivu. Lekár a vysokoškolský pedagóg, člen akademického senátu Lekárskej fakulty Univerzity Komenského, prodekan Lekárskej fakulty UK, viceprezident Slovenskej lekárskej komory, člen akademického senátu UK, prorektor UK pre zahraničné vzťahy a člen vedeckej rady.

Angažoval sa v Demokratickej strane, dokonca bol jej predsedom, neskôr zakladajúci člen Občianskej konzervatívnej strany a od roku 2012 sa angažuje v SaS. Dokonca ho táto strana nominovala za svojho kandidáta na prezidenta v prezidentských voľbách v roku 2014. Kandidatúry sa vzdal, aby netrieštil hlasy voličov pravice.

Jeho politická kariéra je bohatá. Kade išiel, tam ho pretláčali, preferovali, krúžkovali. A prečo? Nechápem. Dokonca sa vie biť! Tu som sa to dočítala: https://www.hlavnespravy.sk/poslanec-osusky-zbil-obcana/806686

Naozaj si neviem zrovnať v hlave – jeho vzdelanie, politické funkcie, kariéra – všetko preukázateľné! Nemal svoj deň? Nejako sa mu to poplietlo? Pre mňa strýčko Sam z Ameriky a pre niektorých deduško Večerníček. Verí Richard Sulík jeho rozprávkam? Možno je pán Osuský čiernym Petrom, ktorý mu zostal v rukách a on nevie, čo s ním.

ZDROJ:

https://sk.wikipedia.org/wiki/Peter_Osusk%C3%BD

 

25. marec 2019

 

 

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.