Vyhľadávanie

Ešteže pán Kotleba nerozpútal vášne ...

15.05.2018 16:01

(9. máj 2016)

   V jednom kuse sa čudujem, čo sa to v tom svete deje. Pán Kiska sa jednoducho s niektorými ľuďmi baviť nebude. Pán Figeľ  sa chystá do sveta chrániť kresťanov. A kto bude chrániť nás? EÚ prijala extrémne množstvo migrantov a toto ju núti prijímať extrémne rozhodnutia.

   Najpopulárnejší, či radšej najdôveryhodnejší (zrazu som si uvedomila, aký obrovský rozdiel je medzi tými dvoma slovami) politik na Slovensku – pán Kiska niektoré veci jednoducho ignoruje, nie sú, nechce ich vidieť. Ignoruje pána Kotlebu a jeho voličov. Prvý muž Slovenska nám predviedol, ako to robí, keď si s niečím nevie rady. Budeme ho nasledovať? Budeme ignorovať tých, s ktorými nesúhlasíme? Podľa mňa to nie je správna cesta, aj keď obyčajný človek by si to mohol dovoliť, ale hlava štátu? K čomu nabáda toto jeho konanie? Ešteže pán Kotleba zareagoval na toto jeho gesto tak rozumne a nerozpútal vášne…

   Pán Figeľ zvolil inú taktiku. Radšej sa stratí z dohľadu. Stratíš sa z očí, stratíš sa z mysle. Rýchlo sa zabudne na kapitána, ktorý ušiel z potápajúcej sa lode, ktorú spolu s priateľmi rafinovane „ukradol“ pánovi Čarnogurskému. Som zvedavá, ako sa zachová pán Čarnogurský – čestný predseda hnutia. Neviem, kto vnukol pánovi Figeľovi myšlienku, že kresťanský svet ho potrebuje viac, ako KDH. Nechce sa mi veriť, čo sa o ňom hovorí, že je to taký farizej.

   EÚ – čo z nej ostane, až ju začnú niektoré štáty ignorovať, v najhoršom prípade opúšťať? My, Slováci, si to teraz nemôžeme dovoliť, čaká nás dôležitá úloha – predsedníctvo v Rade EÚ. Ako pristúpime k riešeniu nakopených problémov? Dúfam, že v tejto búrke na potápajúcom európskom „titaniku“ obstojíme so cťou. Ľadovec migrantov už narušil jeho trup. Otvor sa zväčšuje, už nás to ťahá ku dnu.

   A čo ja? Malý človiečik, občan  Slovenskej republiky? Zrazu, z ničoho nič, sa spoločnosť polarizuje. Ktorá strana bude silnejšia, kam sa pridať? Ešteže som dôchodkyňa a o dôchodkyňu už nikto nejaví záujem. Chcete mi snáď nahovoriť, že v dnešnej spoločnosti individualistov a rôznych indivíduí majú slabí miesto?

   Pán Kiska je človek. Pán Kotleba je tiež človek. Aj pán Figeľ je človek. Môžem ich dať do jedného vreca? Všetci traja sú ľudia. Alebo ich mám ignorovať? Mám zvážiť, čo je rozumné a podľa toho konať? A možno treba pred všetkými problémami ujsť, ale kam?

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.