Vyhľadávanie

FIDEL CASTRO

07.06.2018 11:52

FIDEL ALEJANDRO CASTRO RUZ - kubánsky prezident

(1926 – 2016)

 

 „Uvedomil som si, že mojím skutočným osudom bude vojna,

   ktorú budem viesť so Spojenými štátmi.“  

 

„Jeden neschopný človek na dôležitom mieste môže napáchať viac škody

  ako desaťtisíce kontrarevolucionárov.“

 

„Revolúcia nie je ružový chodníček...

  Revolúcia je boj na smrť medzi minulosťou a budúcnosťou.“

 

„Nezáleží na tom, akí ste malí, ak máte vieru a plán akcie.“  

 

„Ľud musí poznať príčiny vecí“

 

„Odsúďte ma. To vôbec nie je dôležité. Dejiny ma zbavia viny.“

 

„Perestrojka je pre mňa ako žena iného muža,

  nikdy by ste jej nemali dvoriť otvorene.“
 

„Ani mŕtvi nemôžu odpočívať v pokoji v utláčanej krajine.“
 

 

 

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.