Vyhľadávanie

Ježiš Kristus, Jehova, mimozemšťania a Albert Einstein

19.05.2018 09:17

(16. október 2017)

   Čo ich spája? Ku každému z nich ma priviedla náhoda a kto chce, nájde súvislosť. Ku mne tieto informácie prichádzali postupne. Tak, ako to len život vie zorganizovať, alebo to bolo niečo iné?

   Dostala sa mi do rúk stará kniha, ktorá bola zabalená do starých novín. Môj zrak upútal titulok úvodníka: „Leninský štýl práce.“ Bol to denník PRAVDA z 3. októbra 1985. A tá stará kniha? „Sväté evanjeliá Písma svätého s biblickými obrazmi“, ktorú vydal Spolok sv. Vojtecha v Trnave v roku 1949 v náklade 20 000 exemplárov.

Budem citovať zo strany 12:

   „Počatie  a narodenie Ježiša Krista – Narodenie Ježiša Krista udalo sa takto: Keď jeho matka Mária bola zasnúbená s Jozefom, prv ako by sa spolu zišli, vyšlo najavo, že počala z Ducha Svätého. Keďže jej muž Jozef bol spravodlivý a nechcel ju vystaviť potupe zaumienil si ju tajne prepustiť. Keď sa teda týmto svojím úmyslom zapodieval, hľa, anjel Pánov sa mu zjavil vo sne a hovoril: Jozef, syn Dávidov, neboj sa vziať si Máriu za ženu, lebo čo sa v nej počalo, je z Ducha Svätého. Porodí syna a ty mu dáš meno Ježiš (t. j. Vysloboditeľ), lebo on vyslobodí svoj ľud z hriechov.

   Toto všetko sa stalo, aby sa splnilo, čo oznámil Pán prostredníctvom svojho proroka slovami: Hľa, Panna počne a porodí syna, a dajú mu meno Emanuel, čo v preklade znamená: S nami je Boh.

   Keď sa Jozef prebudil zo sna, urobil, ako mu kázal anjel Pánov, a vzal si (Máriu) za ženu. Ale nenažíval s ňou, kým mu neporodila svojho prvorodeného syna. I dal mu meno Ježiš.“

   Ako si s takou informáciou poradí dieťa, ktoré vidí dokumenty o mimozemšťanoch, ktorých vesmírne lode havarovali na našej planéte, ktoré pozerá filmy o hviezdnej bráne, vesmírnych lodiach, s kamarátmi sa hrá na hviezdne vojny? Možno aj takto:

https://www.youtube.com/watch?v=Ze1svIcpOzA

   A ešte jedno video, ktoré som si našla na facebooku:

https://www.facebook.com/972673862780451/videos/1014603588587478/?hc_ref=ARTf_qlhsjWXZA6h4O78BCn-WmTjvqbDujrjH9OlU8dxyZZAaezH1RPOJqbIbdmRNF8&pnref=story

   Toto ponechám bez vlastného komentára, ale pridám dve myšlienky Alberta Einsteina, ktoré som si našla na tejto adrese:

https://sites.google.com/site/tvojoponent/o-vede-a-viere/kategoria-veda-a-viera/obranne-reakcie—kategoria-vedy/einstein—argumentacia-autoritou/vyroky-einsteina-o-bohu—za-aj-proti

Albert Einstein:

  • Slovo Boh pre mňa neznamená viac ako prejav a produkt ľudskej slabosti.
  • Biblia je zbierka počestných, ale vyslovene primitívnych legiend, ktoré sú tak či onak riadne detinské.

 

Poznámka na záver:

  • Niekoľko náhod chcelo, aby sa zrodil tento príspevok do blogu:
  • rozveselila ma myšlienka na Sväté písmo zabalené v komunistickom denníku
  • Sväté písmo vydali v roku 1949 – vtedy som sa narodila
  • Najprv som na facebooku objavila video o malom Albertovi Einsteinovi a nakoniec ma niekto upozornil na video na youtube.

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.