Vyhľadávanie

Koľkých úradníkov treba ešte odvolať, aby bolo všetko v poriadku?

15.05.2018 16:14

(21. máj 2016)

   Pán Milan1 ma zaujal hlavne svojimi komentármi k blogom. Netvrdím, že s ním vo všetkom súhlasím, ale inšpiruje ma k premýšľaniu a niekedy aj k prehodnoteniu vlastných názorov. Veď človek, ktorý nič nové neprijme, stagnuje a odtiaľ je len krôčik do minulosti.

  Vo svojom komentári k môjmu ostatnému blogu napísal:

„Len ono je to inak. Súdny znalec nemusí byť pedagóg, ale konať môže len v zmysle zákona a on ten zákon porušil, to napokon skonštatovala aj Tomanová, preto skončil. Riaditeľku niet prečo odvolávať, konala v súlade zo zákonom, ak by privolala políciu / asi by na to ani ten pán nečakal a dieťa by fyzicky uniesol / polícia by ju mohla obviniť z marenia súdneho rozhodnutia. Pozor na to, prenášaš vinu na riaditeľku, hoci tá nemala žiadne možnosti tomu zabrániť, proti nej a učiteľke stál súdny úradník, matka dieťaťa a kolízna opatrovateľka dieťaťa.“

   Mám otázku. Ak pochybujem o pravosti súdneho rozhodnutia a vidím, že súdny úradník porušuje zákon, nemám právo privolať políciu, lebo by ma „mohla obviniť z marenia súdneho rozhodnutia“?

   To znamená, že ak zbadám súdneho úradníka, mám mu uhnúť z cesty, nech sa deje, čo sa deje a nesmiem zavolať políciu, lebo sa dostanem do problémov? Tomu vy hovoríte právny štát?

   "Najkorupčnejší štát má najviac zákonov". Túto vetu som našla v mojich poznámkach medzi prísloviami. Potom som si prečítala vyjadrenie pána Milana1 k môjmu príspevku.

   Hneď na to som si spomenula na moju babku, ktorá mi rozprávala svoju skúsenosť z obdobia Tisovho Slovenského štátu. Chcela predať zemiaky na trhu v Prešove. Prišli policajti a oznámili jej, že nemá povolenie a voz plný zemiakov musí odovzdať štátu. Ak s tým nesúhlasí, nech to dá súdu. Prikázala, aby zemiaky odovzdali policajtom a so slovami: „Ja pred sudami visoke ploti hradzim. Tote bandurki stoja menej jak tote vašo sudi“

   Preto to vrece zemiakov. Na vysvetlenie citát z môjho predchádzajúceho blogu: „Riaditeľku školy by som ihneď odvolala. Veď si neodniesli vrece zemiakov. Súdnemu úradníkovi to nezazlievam, on nie je pedagóg a vrece zemiakov a dieťa sú u neho (asi) na rovnakej úrovni.“ Takže tak.

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.