Vyhľadávanie

Obludy na politickej scéne

20.01.2019 19:01

V nedeľnej relácii „O päť minút dvanásť“ som sa dozvedela, kto sú obludy na slovenskej politickej scéne, aj že v slovenskom parlamente sedia fašisti. Ficofóbia pôsobiaca na niektorých účastníkov debaty im prenikala až do špiku kostí.

Dnes budem stručná. Pán Matovič povedal: „Harabin, Bugár, Kotleba a Fico sú obludy.“ Treba to komentovať? Vypustí niečo také z úst vzdelaný, múdry, inteligentný a svetaznalý podnikateľ, ktorý vraj zarábal milióny? Možno ho pokazila poslanecká lavica.

A už keď sme pri poslaneckých laviciach, pán Matovič prehlásil, že v nich sedia fašisti. Bližšie to nedefinoval, nikoho nemenoval a ja neviem o kom hovoril. Žeby aj o sebe? Možno to z neho len tak vyhŕklo, aby reč nestála, aby sa človek nemohol sústrediť na to podstatné, o čo v debate išlo. U mňa sa mu to čiastočne podarilo, ako ináč si mám vysvetliť, že najviac som si zapamätala jeho výroky.

Druhá morálna autorita – pán Galko tiež toho veľa pohovoril, púšťala som to jedným uchom dnu a druhým von. Opakuje to dookola už niekoľko rokov. Morálnymi autoritami ich nazval niekto z účastníkov debaty. Asi to myslel v úvodzovkách.

Do tretice ešte jeden postreh. Bude tajná a či bude verejná voľba kandidátov na ústavných sudcov. Podľa opozičných poslancov musí byť verejná, veď ako ináč by si ustriehli tých, ktorí by predsa len chceli dať svoj hlas Róbertovi Ficovi. Smer s tým problém nemá.

A nakoniec jeden krátky rozhovor:

  • Ktorú stranu budeš voliť v najbližších voľbách?
  • Je to tajné, ale prezradím ti, keď to nikomu nepovieš.
  • Neboj, neprezradím ťa. Nechápem, čoho sa bojíš?
  • Budem voliť SMER-SD. Keby sa to dozvedeli ľudia okolo mňa, roztrhali by ma v zuboch.

Koľko existuje tajných voličov SMER-SD, ktorí sa boja verejne priznať, lebo by ich okolie roztrhalo v zuboch?

 

Tu nájdete celú debatu:

https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14036/176623

 

14. január 2019

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.