Vyhľadávanie

Orechové mozočky

12.07.2017 17:14

Len tak náhodou som si vypočula  recept. Keďže som to iba počula, moja fantázia začala pracovať. Výsledok ma prekvapil, preto som začala s ďalšími experimentmi. Ako na to?

 

Potrebujete:

  • Čokoládu na varenie
  • Polky orechov
  • Misku so studenou vodou
  • Vidličku, aby pomedzi jej zúbky stiekla prebytočná čokoláda

 

Postup:

  • Čokoládu rozpustite,
  • Potom do nej vhodíte polku orecha
  • Keď je orech obalený čokoládou, jemne ho vyberiete a vhodíte do misky so studenou vodou.

 

A to je celé tajomstvo! Možno použiť aj bielu čokoládu. Vyskúšajte to aj s inými orieškami, napríklad s liekovými. Vyskúšala som máčať v čokoláde rôzne sušené ovocie, detské piškóty, ...

 

Chcela by som vedieť, či ste to vyskúšali. Medzi mojimi priateľkami je veľa schopných cukrárok. Na konci receptu vám pripravím priestor na komentáre.

 

Späť

Diskusná téma: ORECOVÉ MOZOČKY

Neboli nájdené žiadne príspevky.

© 2016 Všetky práva vyhradené.