Vyhľadávanie

Pán Klus, je to fér?

20.05.2018 07:02

(26. október 2017)

   Bola by som rada, keby sa tento príspevok do môjho blogu neminul účinkom, preto to poviem krátko a polopate.

   Ak by bol pán Martin Klus u nás v dedine a v rámci svojej predvolebnej kampane ma svojimi argumentmi presvedčil, aby som ho volila a o niekoľko dní by ma vyzval, aby som volila toho, koho mi on vyberie, čo asi urobím? Naštvalo by ma to a pomyslela by som si, že ma chce zmanipulovať. A nielen mňa, ale tiež celé voľby.

   Martin Klus má aj iné starostí – vzdal sa, ale na kandidátke je. … A čo ak ho bude niekto voliť a volebný lístok bude neplatný? Nejako to nedomyslel.

Modré a červené perá, pripomínam, že sú aj čierne, vyriešia problém KOTLEBA? Topiaci sa aj slamky chytá?

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.