Vyhľadávanie

Povolebné okamihy

04.04.2019 11:31

Veľa ľudí prekvapilo prvé vystúpenie novej pani prezidentky pred televíznymi kamerami. Chcela nám tým niečo naznačiť? Už nám bude iba čítať z papiera, čo jej napíšu iní? Chápem, že po bitke prichádza akýsi útlm a človek si potrebuje vydýchnuť.

Napríklad aj skúsená herečka Zuzana Fialová nebola vo svojej koži, keď sa ocitla pred kamerami. Niekto jej nalial čistého vína a z obdivovateľky sa stane kontrolórka?

Víťazstvo Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách rešpektujem, aj keď som ju nevolila. Vážim si mnohých politikov, nech už sa o nich hovorí čokoľvek. Stále mám obavy, ako s nimi bude komunikovať naša nová prezidentka. Prvý mi napadol český prezident Miloš Zeman, ktorý sa vraj teší, že sa s ňou stretne. Nechcem byť zlomyseľná, ale aj ja sa teším na ich stretnutie.

V našom Prešovskom kraji voľby prehrala, ale v našej dedine ich vyhrala. Prečo to zdôrazňujem? Lebo sa traduje, že výsledky volieb u nás dopadnú tak, ako celoštátne, aj napriek tomu, čo hlásal jeden náš občan – volič: „Ja volil dvojku – muža, bo žena ma varic a starac še o dzeci. I tak je mi jedno kto vihra, bo un mi drevo nenarichtuje.“ Ja len dodám, že výnimka potvrdzuje pravidlo.

1. apríl 2019

 

 

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.