Vyhľadávanie

Richard Sulík: „Pôjdeš do basy!“

03.11.2018 09:57

Slová adresoval Róbertovi Ficovi. V ušiach mi znejú aj slová: „Kradnúť, kradnúť kradnúť, ...“, žeby slabé nervy? Pochopila som, že predseda SaS chce vládnuť, vládnuť, vládnuť, a urobí čokoľvek, aj sa takto verejne strápniť, len aby sa dostal k moci, lebo niektorým sa také krčmové reči páčia. 

Nechápala som, či dobre počujem, či dobre vidím. Nechcem tým povedať, že mi nedeľná debata na Jednotke nič nedala. Supermana Richarda Sulíka a jeho stranu som pre najbližšie parlamentné voľby práve dnes odpísala. Dávnejšie som odpísala aj neobyčajného človeka Igora Matoviča.  Stále mám z čoho vyberať.

Keď už píšem o SaS, spomenula som si na jednu debatu na TA3 o Rusku. Je to od témy, ale pokúsim sa o premostenie. Martin Klus povedal, že iba neinformovaní ľudia majú radi Rusko. On je informovaný a Rusko nemá rád. Z toho vyplýva, že nemám dostatok informácií. Jednoducho je to tak.

Potom to trochu poplietol, lebo začal rozprávať o tom, ako treba zariadiť, aby ľudia dostávali tie správne informácie o Rusku a začať treba od školákov. Nikto ho neprerušoval, preto z toho vzniklo niečo, k čomu sa asi pán Klus nechcel dopracovať.

Mám rada aj Ukrajinu, aj Ameriku, aj mnoho iných krajín. V každej z nich sa nájde niečo, čo je hodné obdivu. Ukladá sa to v duši mnoho rokov a cielenými informáciami z jedného zdroja to nezmeníš. Isteže, mladí sa dajú zmanipulovať, ale príde čas, prvé životné skúsenosti a začnú hľadať svoju vlastnú cestu.

Informovaný Richard Sulík by rád poskytoval informácie, ale ľudia majú pamäť, preto je to niekedy ťažké. No vidíte, čo to vyvolalo - v spomienkach sa objavil ďalší politik SaS – Ľubomír Galko. Ten si iste hovorí: „Čo bolo, bolo“ a prijal úlohu hlavného inkvizítora SaS. On predsa najlepšie vie, ako treba získavať informácie. V ostatnom čase sa mi zdá trochu smutný, ale parlamentné voľby to iste napravia. Stačí sa vystríhať modrých balónikov, lebo tie ľahko prasknú.

Kto vie, čo si myslí Richard Sulík o mojich strohých informáciách pre niekoho vytrhnutých z kontextu. Vyhľadať si súvislosti nie je až také ťažké.

 

21. október 2018

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.