Vyhľadávanie

Slovenská republika, a. s.

11.03.2019 17:17

Igor Matovič je vo svojom živle, ibaže nerozmýšľa, čo vypúšťa z úst. Zarezonovali vo mne slová Slovenská republika, a.s., symbolická vražda a nakoniec výzva pre predsedu vlády.

Igor Matovič si praje, aby sa Slovenská republika stala akciovou spoločnosťou. Akcionármi budú všetci Slováci. Kto bude zakladateľom tejto akciovej spoločnosti? Kto bude tvoriť dozornú radu?

Čo o akciovej spoločnosti píše wikipedia?

„Zakladatelia akciovej spoločnosti predávajú akcie, čím získavajú kapitál od veľkého počtu ľudí – akcionárov. O dôležitých veciach spoločnosti sa rozhoduje hlasovaním na valnom zhromaždení akcionárov (najvyšší orgán). Hlas akcionára na valnom zhromaždení akcionárov má váhu zodpovedajúcu počtu akcií, ktoré vlastní.

Dozor nad činnosťou akciovej spoločnosti má dozorná rada.

Spoločnosť zodpovedá za záväzky celým svojím majetkom. Akcionári za záväzky spoločnosti neručia.“ Viac na https://sk.wikipedia.org/wiki/Akciov%C3%A1_spolo%C4%8Dnos%C5%A5

Spomínate si na kupónovú privatizáciu? Každý dospelý človek republiky sa mohol stať akcionárom v podniku, ktorý si vybral. Vybrala som si VSŽ. Stala som sa teda akcionárkou VSŽ. Akcie som si kúpila za 1000 korún československých – cena, ktorú som zaplatila za kupónovú knižku. Po krátkom čase mi ponúkli  asi desaťnásobok ceny kupónovej knižky, nuž som akcie predala väčším akcionárom. Tí, čo zaváhali, prišli aj o tých 1000 Kčs. Jasný projekt pána Klausa niekto zastrel hmlou. Neskôr z hmly vykukol super akcionár Viktor Kožený ožiarený slnkom daňového raja. …

Igor Matovič chce mať akciovú spoločnosť z celej Slovenskej republiky a akcionárov všetkých Slovákov. Bude jej zakladateľom? V dozornej rade bude Richard Sulík, … a možno aj Peter Pelegrini, ak sa odstrihne od skorumpovaného Smeru a vykročí s pánom Matovičom k svetlejším zajtrajškom pri budovaní Slovenskej republiky, a.s.. Je najvyšší čas, lebo symbolická vražda sa predsa nekoná každý deň.

Záznam z tlačovej besedy, ktorá ma inšpirovala k napísaniu tohto blogu:

https://www.ta3.com/clanok/1148785/tb-predstavitelov-olano-k-vyrociu-kuciakovej-vrazdy.html

 

21. február 2019

 

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.