Vyhľadávanie

Žijeme v rovine podozrení

14.05.2018 08:13

(11. marec 2018)

   Všetci sme na jednej lodi s menom Slovensko. Páni Bugár, Danko, Fico, Kollár, Matovič, Sulík i my ostatní. Vybrali sme si ich v slobodných demokratických voľbách. Aj pána Kisku sme si vybrali, aj on má právo dovládnuť.

   Mnohí dnes majú plné ústa slov o láske ku Slovensku. Neuvedomujú si, že veľa hovoriť a veľa povedať nie je to isté. Ich slová pripomínajú neustále opakovaný reklamný slogan, ktorý nás k niečomu vyzýva. Potom niekto vysloví podozrenie. Potom príde niekto iný s ďalším podozrením a nakoniec je tých podozrení neúrekom. Neustále ich omieľajú, vylepšujú, pridávajú a odoberajú, prispôsobujú aktuálnej situácii. Verejnosť začína klebetiť, ohovárať, navzájom sa osočovať.

   Keď dušu bežných ľudí začínajú nahlodávať pochybností, pre štváčov to znamená, že sú pripravení. Stačí dať pokyn a ulice sa zaplnia. Nahlodané dušičky počúvajú o láske, o spravodlivosti, potom príde niekoľko konkrétnych bežných ľudí, aby si vyliali svoje žiale. Stačí malinká poznámočka, ktorá na niekoho ukáže a vinník je jasný.

   Predstavte si kamarátov, do ktorých zasejete semienka pochybností. Prihnojíte, zalejete a semienkam sa darí jedna radosť, stačí ich živiť do chvíle, až kým sa z kamarátov stane svorka besných psov. A čo potom?

   Čo mám urobiť, keď si neprajem, aby mi Remišová, Nicholsonová, Matovič a Sulík robili hovorkyne, hovorcov? Želanie asi nestačí. Mám ísť do ulíc, aby som prejavila opačný názor? Aký ohlas to v dave vyvolá?

   Vo voľbách som dala hlas strane SMER-SD a priala by som si, aby vládla celé volebné obdobie. A či im dám hlas aj v novom volebnom období, to ešte neviem, ale ak budú predčasné voľby, môj hlas znovu dostane SMER-SD.

   Z prázdnych rečí, grafov a kompromitujúcich fotografií sa nenajeme. Pán Ľupták mi iste odpustí, že som jeho myšlienku rozvinula a prispôsobila som ju aktuálnej situácii.

   Momentálne je všetko v rovine podozrení, kým sa podozrenia nevyšetria, netreba robiť závery.

 

11. marec 2018

 

Späť

© 2016 Všetky práva vyhradené.